torsdag 25 oktober 2012

Stilla i skallen

Det ligger några tröjor och någon tjol i resväskan än så länge, och nere i källaren går tvättmaskinen för fullt. Det är så långt jag har kommit med packningen inför min resa mot Schweiz som startar  imorgon. Ska visserligen mellanlanda i Göteborg i morgonkväll. Men förkylningen gör mig SÅ seeeeg och både min hjärna och det jag gör går i slowmotion idag. Landat i soffan några minuter, skulle igentligen diska för efter minior som jag ska vara på om någon timme, så kommer cellgruppen. Men nä jag skjuter på det lite till, och om jag plockar ihop disken lite, så kanske jag kan spara det tills imorgonförmiddag innan jag åker. Dumt att jag drog på mig en förkylning nu alltså. Men men. Nu står det still i skallen igen, Ska gå och ta lite te...

0 Comments: