måndag 22 oktober 2012

Strosa under stjärnorna

 
En Sjärnklar promenad var jag ute på igårkväll. Något av det mysigaste när det är så där, inte för kallt och stilla på kvällen och så är det stjärnklart. Fantastico! Försökte fånga några kort när jag gick där och strosade. Löven är så hösfina och och en så länge så tycker jag bara det är vackert. Det är sen när löven har trillat av och det bara är lerigt som det är lite segt.



Idag vaknade jag strax efter kl 12 av att telefonen ringde. Det är då man inte svarar med en gång, går upp försöker vakna till och ringer upp istället. Jag viste att jag var trött igår, men inte så trött att jag skulle sova 12 timmar i sträck utan att blinka, ni vet man brukar ju alltid småvakna lite innan.

Idag ska jag försöka få tvätten fixad inför Sweitzresan. Än så länge har jag kommit till soffan samt varit nere och set till att sätta i tvättlåset, så ingen tar min tid innan jag har hunnit ta mig till ICA och fixat femmor att tvätta med. Dumt tycket jag att man måste betala för tvättningen, mest för att det är så lätt och glömma och fixa femmor.

Sådana här dagar Saknar jag Sofie SÅ Mycket, när man bara ska vara ledig, saknar och ligga i var sin ände av soffan och gosa in huvudena i samma kudde på mitten, laga lunch ihop eller gå långpromenad och snacka om vad som helst.

0 Comments: